Tatoglubilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kumar oynuyor .. maalesef çok astsubay , uzman tanıdığım oldu. Doğuda çoğu askerin kumar bağımlılığı var. Allah yardımcınız olsun
Nedense bu özellikle memur asker kesimi paraya doymuyor.
Tabii herkes kazancına göre harcıyor ama çoğu kısa yoldan köşeyi dönme derdinde.
Asker de bazı komutanlar vardı, birisi çiftlikbank ın bu ürünlerinin satıldığı marketi açtı, bazı komutanları da çiftlikbank oyununa soktu, birisi de sütbank a üye olup yakın arkadaşlarını üye yaptı.
Sonra ikisi iş de patlayınca ortada kaldılar.
Hem paralarından oldular hem de üye yaptıkları kişiler ile araları açıldı.