sefac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar ben itemsatış kadar güçlü özellikli bir sistem istemiyorum. Derypin gibi bir şey istiyorum.

https://www.r10.net/ucretli-script-i...ipti11088.html
attığınızda Pazaryeri yazılımı yok o sadece epin satış yazılımı