Arkadaşlar merhaba.
Geçen dönem açık öğretim kaydımı dondurmadım. Yurt dışına çıkmam gerekti. Belki kaydımı dondurursam otomatik askerlik tecili bozulur, sonra döndüğümde hava alanında girişte sıkıntı yaşarım diye dondurmadım. Bu sefer de kaydı dondurmayıp sınavlara girmediğim için bütün sınavlar 0 girilmiş ve diploma notum çakılmış.
Tekrardan aynı derslere girip yüksek not alsam toparlar mı diploma notu?
Teşekkürler.