BDigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konunuz bile yok, 10 gün sonra patlayacak sitelerin reklamını yaparak kimsenin ekmeğiyle oynamaya hakkınız yok, herkes bildiği işi yapsın.
Dostum sen ne içtin ya uykudan yenimi uyandın. Önce bi dpanel diye arat r10 da sürücekonu bulabilirsin ayrıca benim sitem smm panel değil. Kendi hesaplarını yükleyip işlem yaptığın Twitter için hepsi bir arada paneli.

Ayrıca domain yaşınada bakarsan yıllardır aktif olduğunu görebilirsin. 2 yıldır mevcut ve hala geliştiriyoruz bu projeyi. Gece gece iyi eğlendik sayende 😂