karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ödemeyi önden almıyor musunuz
Genelde işin 50% 'sinde alıyoruz ama bu tek sayfa bir tasarımdı Zararım çok yok o yüzden gönlüm rahat