Muhtemelen banka kaydınız tamamlandı mı kredi vermeyecekler ve dolayısıyla avansta vermeyecekler. Sonuçta yeni bir müşteri kayıt etmiş olacaklar. Siz kaydımı silin deseniz de pasif yapacaklar asla tamamen silmeyecekler. Böylece portföylerini büyütmüş olacaklar.
Son zamanların popüler müşteri bulma yöntemi. Bence devlet bu olaya el atmalı.