Arkadaşlar merhaba.
Bir domain jenerik olması için TDK sözlükte geçiyor olması mı gerekiyor? Bu yeterli mi? Yoksa sadece isimler mi geçerli?
Mesela "sözleşme" bir isim ve jenerik, ama "sözleşmek" bir isim-fiil ve jenerik değil mi?
Aydınlatırsanız sevinirim.
Teşekkürler.