öncelikle amacınız konuyu baltalamak mı bilgilendirme yapmak mı anlayamadım lakin uygulamanın sahibi veya sahibinin çalışanı değilim baştan bunu belirteyim.
uygulama içinde ajans sistemi var bende ajansa bağlı bir çalışanım, umarım yeterince açıklayıcı olmuştur.
iyi forumlar.
gün içinde toplu olarak bilgilendirme yapılacaktır, iyi forumlar.
ben ve benim gibi insanlar R10' gibi toplumlarda bilgiyi paylaşmak için buradayız daha önceden duyduğumuz gördüğümüz şeyleri paylaşmak için buradayız. daha önceden karşılaştığım şeyleri yanıtlamam. benim seni *********** olduğunu idaa etmem anlamına gelmez sadece bu tür proglamların alt yapılarının d4landırıcılık temeli olduğunu belirtmemdir.
dediğiniz gibi gün içerisinde detaylı paylaşım yaparsanız iyi olur. aksi halde facebook'daki paylaşımlardan bir farkınız kalmaz. facebook'dakilerde para kazanma vaatleri ile bu tür proglamlara sizin gibi paylaşım yapmatalar detay deseniz ortada 0 sadece sözde para kazanma sslerini gösterirler.