Ya zaten biliyordum bunu diyorsunuz öyle mi

Birine yazmıştım da az önce. İyilik olsun diye bunu da gönderdim işte.
Bilenler bilir evet, ama bilmeyen çok sanırım.
Konu açmanız ve konuya tavsiyenizi değil tavsiyenizi içeren linki koymanız absürt olmuş biraz.