Whatsapp'ta kimle konuştuğunuzu tam olarak anlayamadım. Koltuğu aldığınız kişiyle mi konuşuyorsunuz yoksa evi devrettiği arkadaşı ile mi? Parayı kime gönderdiyseniz, ondan talep etmeniz daha mantıklı olacak gibi görünüyor. Evi devrettiği adam ben böyle bir para almadım derse, siz kişisel huzuru bozma suçundan sorun yaşarsınız. Parayı gönderdiğiniz elinizdeki dekont kime aitse onu sıkıştırın.