Bakuriani adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu condo olayı beni aşırı mutlu etti, kendime vakit ayırmak istiyorum bir nevi meditasyon gibi.
Sporumu yapıp havuza girip kulaklığımı takıp miss gibi kendi işime gücüme bakmak istiyorum.
Ve şuan orada yaz olması ve ucuz olması +1 daha heveslendirdi.
Şuan gürcistandayım, nefret ettim buradan sakın gelmeyin
Taylandda olan var mı?
Rica etsem ne açıdan nefret ettiniz biraz bilgi, birikim ve fikir paylaşır mısınız ?