Ne zaman reklam açsam hop birileri geliyor 50 sepete ekleme 100 sepete ekleme, hiç gerçek ziyaretçi gelmiyor malesef. Ara veriyorum reklama tekrar basliyorum gene aynı şey bıktırdı artık. Milletin işi gücü bırakıp rakiplerinin reklam harcamasını yemeye çalışması ne tarz bir ahlaksızlık onu geçtim googlenın bu sacmalığa önlem almamasının sebebi nedir onu da anlamadım. Meta reklamlardan devam edeceğim gibi duruyor sadece. Google son senelerde sürekli kendi bacağına sıkıyor zaten arama kutusu tamamen çöp durumda reklamlar ve bot sayfalar yüzünden aradığın bir şeye doğru düzgün ulaşamıyorsun. Reklam tarafıda o şekilde çöp olmuş. Gidişatları gidişat değil.