Microsoft şirketlere, eğitim kurumlarına, partnerlerine kendi donanımlarında kullanmaları için oem lisans keyleri veriyor o keyler de bir şekilde ana lisans sağlayıcılarına satılıyor onlar da 3. kişilere satılıyor. Microsoft’un lisans sunucusundan onay alan bir lisans keyi crackleyip üretemezsiniz.

Crack apayrı bir konu ekstra yazılım kurmanız falan gerekir tamamiyle güvensiz o yöntemler.

Microsoft neden buna izin veriyor? Onu da microsoft’a sorun ben ne bileyim.