Hocam bilinçli iptal edilmediğini anlatırsınız ve herkes kabul eder bunu ama bir tarih verdiyseniz (31 Mart gibi) o tarihe kadar sorumluluk sizde. Yeni kod oluşturamıyorsanız ücret iadesi yapmanız gerekir. Umarım kimse ben ücret iadesini değil aldığım hizmeti istiyorum demez. Bende bir arkadaştan kahve kodu aldım daha süresi var aralarda çalışmayanlar oldu bekliyorum tüm kodlarım bitsin kardeş bunlarda sıkıntı oldu ya yeni kod ver ya iade yap diyeceğim. Niyetinizin kötü olmadığı belli ama alanın yerine koyun kendinizi