bidaabak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Değerli düşünceleriniz ve yorumlarınız için çok teşekkür ederiz.
R10 a çok uzun yıllardır üyeyim gerçekten kolay kolay teşekkür konusu açmam inş istikrarlı şekilde ticaret hayatına devam edersin