Dünya değişiyor, eskiden yaptığımız meslekler veya işler artık yapay zeka veya farklı platformların etkisinden dolayı değişime uğruyor. Forumda kategorisi bulunan bir çok alanda platformlara güncellemeler geliyor veya her önüne gelen satış yaptığı için piyasa kırılıyor. Herkes ucuzuna gidip tokatlanıyor sonra piyasaya güven kalmıyor. Çok değişken durumlar var.

Misal Google ile alakalı kategorilere girip bak, 300 liraya hesap satıyor adam sattığı hesap çöp millet gidip ucuz diye alıyor sonra yok ondan bundan hesap aldım çöp cıktı diyip herkesi bir tutuyor. 4-5 yıl önce 200 liraya satılan hesabı şuan 300 liraya satıyorlar en az 1500 tl olması gereken hesabı 300 liraya sattırırsan forumda kalitesiz ürün satışı olur buda forumu zamanla etkiler. Yetkililerin zaten bir baştan sona foruma el atmalarıda lazım. Her yer *********** kaynıyor ve 3 kuruşa iş yapıp piyasayı kırıyorlar buda r10'a uzun vadede böyle zarar veriyor millet artık aktif olmuyor. Eskiden herkesin premium üyeliği olurdu simdi bak kaçımızda premium var buradan bile anlaşılır.