R10 benim için vazgeçilmezdi. Her türlü işi çözebilirdik, güven ortamı vardı. İş yaptığın adam bile hakkını ödemekten çekinmezdi. Emek hırsızlığı olmazdı. Yapılan işler çok kaliteliydi, her telden adam yoktu. Parayı veren düdüğü çalar mevzusu yoktu.