Dostlar selamlar, 2018 yılında kurduğum bir marka vardı ve marka tescil başvurusunu yapmıştım fakat 2 3 belge eksikti tam vaktinde gönderemedim başvurum geçersiz sayıldı tekrar önemsemeyip başvurmamıştım.
Olay şu:
bir eleman yaptığımız logoyu ve yaptığımız projelerin benzeri şeyleri yapıyor taklit gibi düşünebiliriz ben tekrardan evraklarımı hazırlayıp marka başvurumu yapıp ihtarname name gönderip domaini iptal ettirip biz kenidim alabilirmiyiz? süreç nasıl işliyor bilgisi olan aydınlatırmısınız?
kullandığı uzantı .com.tr