zSherion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@ytd telefonda konuştuğumuzda icraya gidip kapak kapama yapıp banka blokeleri ve maaş icra için gitmemi söyledi
O zaman farklı bir durum var demek ki yorum yapamıyorum.
Kapama yazısını göndermişse gidip tahsil harcını ödeyin dosyayı kapatın.
Genel bir dilekçe yazın ayrı ayrı değil trdeki tüm bankalara bloke ve haczin kaldırılması için. Onun da bir harcı var.
Gerisi size kalmış, ben olsaydım borçtan kurtuldum der önüme bakardım.