Dosyayı kapatmışsa, tahsil harcını ödemiştir o da dahildir. Maaş haczi olduğu için %9 civarı herhalde, haciz olmasa bu oran 4 küsür falandı.
Elden ödemiş olsaydınız sizden 5500 alırdı ama dosya kapanmazdı, kalan parayı siz adliyeye ödeyip dosyayı kapatmanız gerekirdi aynı hesaba gelirdi.
Normal bir durum. Sorun yok.