Arkadaşlar hepinize merhaba 56.000 TL lik icra borcum maaşımdan kesinti olarak kesiliyordu askere gideceğim için borcumu kapatayım dedim dosyaya atanan avukatı aradığımda 9000 TL borç kaldığını söyledi bende uyapa bakmadan işimin de acele olmasından dolayı 9000 TL yi yatırdım daha sonra uyapa girip baktığımda borcumun toplam 5.500 TL olduğunu gördüm avukata sorduğumda banka sisteminde yapılan masraflar harçlar eklenmekte UYAP üzerinde bunu göremezsiniz diye bir cevap aldım dosyam bugün kapalı olarak gözüküyor ama en son yatırdığı tutarın dekontunu avukattan istediğimde sistemsel bir sıkıntı var diyip UYAP üzerinden bakabilirsiniz diyor ama hiçbir şekilde yatırılan tutar vs gözükmüyor sadece avukat talep yazısı var dosya kapanmasıyla ilgili bunun için nasıl bir yol izleyebilirim