Birincisi hergün programların bellek kullanımı yükseliyor bunu bir cepte tutmak lazım, ayrıca sen 32gb ram da taksan yine %90 seviyelerine gelebilir

kullandığın program taban veya yükte kullandığı rami bilmiyoruz sonuçta sen ona ne kadar verirsen fazlasını isteyebilir :=) örneğin photoshop kullanıyorsundur 64 de versen ver diyebilir yaptığın işe göre. Sistem elindeki dnanımlara göre kullanımı şekillendiriyor zaten. Tavsiye olarak photoshop veya benzeri uygulamalar kullanıyorsan zaten 32 altı kurtarmaz 32 şart. Artık günümüzde 32 harici kurtarmamaya başlıyor zaten