Wacco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
var hocam adamlar hangi aracı siteyi neyi kullanıyor bilmiyorum ama çok ucuza kargo gönderiyorlar
sahibinden 10 tllik ile sembolik ilan açarsanız 100 tl ye gelir ancak 10 desiye kadar maksimum sonrasını karşılamıyor, şimdide letgoda çıkmış daha fazla sanırım araştırın derim.