gereksiz gerginlik oldu kusura bakma dostlar galiba ama cidden biraz tersmi konuştuk bilmem ama burada lütfen yardımcı olun muhalefete gerek yok yardıma ihtiyacım var lutfen
Dostum öncelikle aramıza hoş geldin klâsik rokito şakasıdır bu tarz şeyler adminimiz Coşkun abimizdir forum içinde sorunu nereye yazarsan bilen her kullanıcı mutlaka soruna yanıt verecektir yardım edecektir sana moderatör de belirtti zaten bunu sorununu Forum içerisinde belirtirsen cevaplar alırsın aramızda nerdeyse %80 kişi adminle hiç görüşmeden sorunlarını forum içerisinde diğer kullanıcılar yada moderatörler ile birlikte halletmiştir ondan ziyade bide şu var ha diyince adminimize ulaşma gibi bir şansımız yok maalesef :/ forumda şuan anlık olarak 35.000 kişi aktif hangi birimizle ilgilensin admin olayq bu taraftan bakalım iyi forumlar dilerim