Konu
Gözlükçü Olan Var mı?
17-02-2025, 20:18:26
#1
ZyDn
Gözlerim 5 derece birisi 5.5 derece birisi
Gözlük camlarım ithal olduğu için 15 bin miş. Ekstra inceltilme mavi cam filitresi vs. var. Sizce fiyat nasıl?