looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle




Çalıştır paneline girilen kod şöyle:


yüksek ihtimal ile rat (remote acces trojan) dır powershellde amsi bypass ederek (defender dan daha rahat bypass edilebildği için dolandırıcılar ve hırsızlar için biçilmiş kaftan) sisteme sızılmaya çalışılıyor umarım çalıştırmamışsınız dır
tahmin ettiğim gibi