Fiyat performans olarak harika,sürekli kullanıyorum ama dün gece 2 saat müşteri danışmanına sorunu anlatmaya çabalayıp en sonund apes edip kendim çözümü buldum...
Destek konusu berbat,Türkçe bilen çalışanlar yok ve translate kullanıyorlar en son küfür edip görüşmeyi kapattım