Merhabalar kurumsal bir firmada 2 aydır çalışıyorum firmada bir para iade tutanağı var müşteriye şirket kasasından para iadesi yapılınca tutanak tutuluyor hem müşteri hem iadeyi yapan çalışan isim soyisim imza atıyor mailleri kontrol ederken bir tutanakta adımı gördüm ve imzanın bana ait olmadığına %100 eminim. 4 gündür hastayım evde yatıyorum raporluyum salı günü istifam isteniyor sizce mantıklı olan nedir