Mecbur durucaksin benim annem babam 3 sene önce erken yaşta amansız kazada öldüler evliyim çocuğum var 4 yaşında ve o da otizmli borçlarım birikti kendi çapımda birşeyler yapmaya çalışıyorum düşenin dostu olmaz o yüzden ayakta durucaksin asgari ücret ile geçinmeye çalışıyorum çocuğun masrafları var ve şuan alamıyorum eşimin yüzüne bakamıyorum utanıyorum kredi kartlarim hep borç çocuğun okul kırtasiyesini alamadım r10 da birşeyler yapmaya çalışıyorum yani ayakta durman lazım
Allah yardımcınız olsun hocam.