enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netinternet kullanıyorum genel anlamda kalitesini beğendiğim bir firmaydı ancak bu hizmette verim alamadım.. Cumartesi ve pazar olması daha can sıkıcı ek olarak kalıcı çözdük dedikleri siber saldırı gerekçesiyle bilgi veriyorlar... Dün tamamen kopan bağlantı bu gün 30 saniye gidiyor 30 saniye sonra geri geliyor..

@Ni-Osman; Hocam sizi de etiketleyeyim bilginiz olsun hiç verimli hizmet alamıyoruz. Neden ticket açmadınız vs derseniz de ticket açsam da sürekli aynı cevapları alıyorum ancak kalıcı bir çözüm bulamıyorum.
Benim de aynı şekilde 2 gündür kopup kopup geri geliyor internet (