Bilgisayarımın depolama problemi ve photoshopun dona dona çalışması sebebiyle 2tb harici hard disk aldım. Photoshopun ayarlarından depolamasını harddiske verdim. Ama halen biraz kasma oluyor ve yine bildiğimiz gibi çok yer kaplıyor. Photoshopun kaynak dosyalarını adobe’u komple yer açılması için harddiske aktarsam performansı düşer mi? Sdd’de mi kalsın?