durgunluk var sebebini bilemiyorum ama kimisi de yine kazanmaya devam ediyor ama hayatta maddi manevi bir durgunluk var.
Ne diyor cumhurbaşkanımız azcık sabır

şaka bir yana insanlar artık ekmek alırken bile düşünür oldu piyasa durgun genel olarak
Büyük bir durgunluk var. Geçen yıla oranla kazanç artması gerekirken %50-60 düştü. Gün geçtikçede daha kötüye gidiyor :/
Problem öznel değil nesnel o halde.
Ben kendi içimde baya çelişkiye girmiştim uzun süre.