OsmanAkcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
durgunluk var sebebini bilemiyorum ama kimisi de yine kazanmaya devam ediyor ama hayatta maddi manevi bir durgunluk var.
setoshome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne diyor cumhurbaşkanımız azcık sabır şaka bir yana insanlar artık ekmek alırken bile düşünür oldu piyasa durgun genel olarak
BeyazDuman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Büyük bir durgunluk var. Geçen yıla oranla kazanç artması gerekirken %50-60 düştü. Gün geçtikçede daha kötüye gidiyor :/
Problem öznel değil nesnel o halde.

Ben kendi içimde baya çelişkiye girmiştim uzun süre.