merhaba,
son zamanlarda hangi işe hangi sektöre girersem elimde kalıyor.
sadece bende mi diyorum çevreme bakıyorum bazı kişiler öyle ya da bana öyle lanse ediyorlar.
maddi ve manevi olarak son zamanlarda işlerim iyiye gitmiyor.

bir zamanlar çok iyi kazanırken şuan daha az mı kazanıyorsunuz veya hiç mi kazanmıyorsunuz?
daha önce de böyle durumlar çok yaşamıştım ama asla bu kadar uzun sürmemişti.

bu hayatın kanunu mu? yoksa biz mi bir yer de yanlış yapıyoruz?

manevi zorlukların bütün sebepleri maddi zorluğa dayanıyor.
sizde durumlar nasıl?