En para derim başkada bir şey demem; ne zaman arasanız anında ulaşırsınız Müşteri hizmetlerine sorularınıza hızlı ve olumlu çözümler her zaman yapılıyor en azından benim açımdan hep böyle oldu. Hangisine bulaşmayayım dersen ise ''İNG'' buradan uzak dur saatlerce beklersin cebimdeki müşteri temsilcisine. Aman aman illallah