Ajansco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,
Kullanıcı adınızın markasını kullanıyorum önceki koltuğumda xdriveydi gayet memnunum.
https://www.xdrive.com.tr/xdrive-ank...tugu-kumas-gri
Kilo ve boy nedir acaba? Bunlarda sanırım oda etkiliymiş.

Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xDrive kullanıyorum, rahatlığından memnun olsam da oturduğum kısmın derisi maalesef birkaç noktadan çatladı.
Kilo ve boy nedir acaba? Bunlarda sanırım oda etkiliymiş.