Merhaba, Yakın zamanda hawk fab v6 aldım, bel ağrım gitti. XDrive 15'li Plus gibi. xdrive- hawk ikisinden birini deneyebilirsiniz. Aralarındaki fark, x-drive yere daha yakın inebiliyor, gevşeyebiliyosun. hawk dik ve yüksek tutuyor, film izlerken patates gibi olmak istersin olamazsın, tam rahat edemiyosun hawkta.