Konu
Düzenlendi.
16-02-2025, 11:33:21
#8
sneaker
alenazte adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
çok pis rezil oldum napsam r10 terketsem mi
bilmiyordum öğrenmiş oldum allah allah
hocam çok özür dilerim keşke öyle bir kalıp kullanmasaydım ama ön yargı beni birazcık geriyor.