alenazte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
çok pis rezil oldum napsam r10 terketsem mi bilmiyordum öğrenmiş oldum allah allah
hocam çok özür dilerim keşke öyle bir kalıp kullanmasaydım ama ön yargı beni birazcık geriyor.