sneaker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana gelirler burada 5 günlük üye diye demediğini bırakmayanlar konumda rezil rüsva oluyor hocam aydınlattığınız için sağolun.
çok pis rezil oldum napsam r10 terketsem mi bilmiyordum öğrenmiş oldum allah allah