Benim de rüyalar genelde çok net ama kontrol edemiyorum. Çünkü o kadar net ve gerçekçi ki gerçek olduğunu düşünüyorum. Rüyaların normalde başı olmaz benimkilerin başı da var yataktan uyanıp kalkıyorum falan.. Bazen rüya ile gerçeği karıştırıyorum o yüzden..