ALT5Y adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öyle yapınca değişiyor evet bunun daha hızlı olmasını nasıl sağlarım? 3G yaptığımızda modem yeniden başlatılıyor.
Başka yolu yok maalesef. En mantıklısı bu şekilde.
Yoksa simkarti çıkarıp taksaniz yüzlerce kez, bu seferde donanımsal arıza çıkar belki.