Siz bu mesajı yazana kadar geçen ay ki ishal ve kusmalarımın sebebini zehirlenme sanıyordum, şimdi anladım mg dan kaynaklandığını. Hocam geçen ay acillik oldum bu mg takviye kullandıktan sonra bir daha da kullanmadım demek sebebi buymuş markayı buraya bırakıyorum.
Hastanelik olmadım ama gerçek anlamda evde wc ye yakın oturmaktan iş yapamaz oldum ve bugün bunu farkettim ve farketmesem daha kötüde olabilirdi
umarım bununla son bulur yarın gerekli şikayetleri oluşturacağım.