Merhaba magnezyum kullanıp karın ağrısı veya i*hal olan oldumu normal de böyle şeyler olmazdı ama 2 gün önce yaşadım kontrol ettiğimde
yulaf her zaman yerim ondan oldu sandım ama bugün magnezyum atınca farkettim ki aynı şeyleri yaşıyorum. Bu durumu yaşayan oldu mu ?
Not; takviye olarak alıyordum, mental sağlığıma iyi geliyordu.
Siz bu mesajı yazana kadar geçen ay ki ishal ve kusmalarımın sebebini zehirlenme sanıyordum, şimdi anladım mg dan kaynaklandığını. Hocam geçen ay acillik oldum bu mg takviye kullandıktan sonra bir daha da kullanmadım demek sebebi buymuş markayı buraya bırakıyorum.