En altta footerda bir mail var adı hukuk@r10.net , ona mail atsanız daha mı iyi olur sanki

Modlarin veya bilgi sahibi kişilerin vereceği bilginin hiçbir geçerliliği veya ônemi yok. Bir şirket yetkilisinin veya hukuki işlemler ile ilgilenen departmanların bilgilendirme yapması daha doğru.. Bilgisi olanların vereceği bilgi ile R10 sahibi Coşkun beyin dava açamayacağı anlamına gelmiyor.

Tescil var mı bakmadım. Tescil var ise marka taklidinden açabilir, tescil yok ise markayı taklit etme ve tanınmışlıktan yararlanmadan dava açabilir. O neden ile Coşkun bey veya hukuk departmanı haricinde kimsenin verdiği cevap geçerli değil.