Konu
Bilgi sahibi kişiler veya moderatörlere sorum var ?
15-02-2025, 22:11:30
#3
Kei
r10 marka tescilini aldıysa evet kısıntı olacaktır geçirmezsiniz direkt olarak marka ismini ihlalden savcılığa ifadeye çağrılma olasılığınız çok yüksek