Natroda 3,60 Dolar oda 130 TL yapar dürüm parası bile değil bu kadar zarar etseniz sorun olmaz sanırım.
Seneye başka firmaya taşırsınız. Tutmazsa 1 dürüm parası yok sayarsınız.