2024-2025 yılları arasında fark ettiğim harika bir durum söz konusu .
Artık insanlar yazılım noktasında iş yapan arkadaşlarla dalga geçiyor gibi .
Bırakın yazılımcılar size ödeme yapıp program yapsınlar. Böylece 700 TL de cebinizde kalır ve belki bime gidip 3 parça bir şey satın alabilirsiniz .
Bu forumun yazılımcıları biraz koruması gerektiğini düşünüyorum . Bir yazılımcı ancak şu dönemde bu kadar dalga söz konusu olabilir .
Bu konuda çok güzel bir öreneği olduğundan buraya yazmak istedim .
Bu konuda çok güzel bir öreneği olduğundan buraya yazmak istedim .