Hocam ben 200/250leri gorunce yeniden inceleme istegi gonderiyordum, onayi aliyordum. Reklam kodunu kaldirmayin, inceleme isteginde de bulunmayin. Zaten o hitleri gorene kadar kazanc da gelmeyecegi icin bir anlam ifade etmiyor reklam gostermek, o yuzden aceleci davranmayin derim ben.
tamamdır hocam dediğiniz gibi yapacağım zaten bizim bu işlerden sabır olayı ön planda olması gerekiyor doğru söylüyorsunuz bekleyelim gelişmeler olursa buradan da herkesi bilgilendirmiş olurum belki benim gibi problem yaşayan birisi için faydalı olur.