delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hesap kesim tarihi 5 şubat
son ödeme tarihi 15 şubat diyelim

15şubatta ödersen faiz ödemezsin.
20 şubatta ödersen.
5 şubat ve 15 şubat arasındaki tutar için Alışveriş Faizi
16-20 şubat arası dönem için asgari tutar kadar olan kısım için gecikme faizi, kalan kısım için alışveriş faizi ödersiniz.
Her zaman ilk gün asgarisini, sürenin sonuna kadar da elime geçeni yatırırım karta. Sürekli de alışveriş faizi ödüyorum hocam bildiğim kadarıyla azda olsa. Karışık bir konu sanırım