Saul4Goodmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir kaç kişi şikayetçi idi hocam oradan domainleri çalıyorlar diye kullandınız mı siz iyi midir?
njal la diyorsunuz heralde değil mi
1 tane domainim var sorun yaşamadım belkide değerli değildi emin değilim