Hocam asıl sorun şu, on odemeli bir kart var, sadece yemek sektöründe kullanmaya acik(sodexo vb değil, örneğin papara ama sadece yemek sektöründe kullanıma acik). Bizde satis yaptığımız zaman bu kartlardan ödeme alacağız, sanal posa basvuru önümüzdeki ay yapacağız, o zamana kadar geçici olarak bir çözüm aramaktayiz